خدمات پشتیبانی یکی از مراحل اصلی چرخه‌ی حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان است. در این گروه تلاش بر این است تا بستر لازم برای استفاده‌ی کامل‌تر از راهکارها و امکانات نرم‌افزاری را برای مشتریان فراهم کنیم.

برخی از فعالیت های پشتیبانی

شرح خدماتسامانه های یکپارچه پارسیان
امکان پشتیبانی حضوری
امکان تعمیر و رفع خطا های سخت افزاری
مدت زمان ارسال کارشناسان جهت رفع مشکلات احتمالیماکزیمم تا 12 ساعت از اعلام خرابی
امکان اضافه کردن امکانات مورد نیاز مشتری

بازدیدها: 194