شرکت فنی و مهندسی پارسیان در یک نگاه

شرکت فنی و مهندسی پارسیان در سال ۱۳۸۴ به منظور فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات و اتوماسیون صنعتی تاسیس گردید و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور با همراهمی مدیران و متخصصین علوم فناوری اطلاعات و برق پیموده است .

همواره اهداف مدیران متعهد و همکاران متخصص ما بر شناخت نیاز های مشتریان و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا به سراسر کشور می باشد .

هم اکنون این مجموعه شامل ۸ واحد جداگانه طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری ، سخت افزار ، خدمات پشتیبانی و تعمیرات ، اتوماسیون صنعتی ، نرم افزار ، خدمات وب ، مشاوره و نظارت بر اجرای طرح های انفورماتیکی  ،تامین نیروی متخصص می باشد و با گردآوری این بخشها تحت نامی یکسان سعی در ارائه کامل خدمات IT و اتوماسیون صنعتی به صنایع مختلف دارد .

بالا بردن کیفیت کارهای ارائه شده در چهارچوب استاندارد های حاکم در دنیا ، امری نیست که به طور اتفاقی حاصل گردد . دیدگاه بلند مدت در تحقیق ، تولید ، عرضه و پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی ما در کار است ، نگرشی  که به شهادت آنچه انجام گرفته است برای مجموعه گروه فنی و مهندسی پارسیان و برای مشتریان آن رضایت کامل را به همراه داشته است .

Visits: 652