خدمات پشتیبانی یکی از مراحل اصلی چرخهی حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان است. در این گروه تلاش بر این است تا بستر لازم برای استفادهی کاملتر از راهکارها و امکانات نرمافزاری را برای مشتریان فراهم کنیم.
برخی از فعالیت های پشتیبانی
شرح خدمات | سامانه های یکپارچه پارسیان |
---|---|
امکان پشتیبانی حضوری | ✓ |
امکان تعمیر و رفع خطا های سخت افزاری | ✓ |
مدت زمان ارسال کارشناسان جهت رفع مشکلات احتمالی | ماکزیمم تا 12 ساعت از اعلام خرابی |
امکان اضافه کردن امکانات مورد نیاز مشتری | ✓ |
بازدیدها: 390